Over mij

Zo'n 35 jaar geleden ben ik begonnen met naaien van eigen kleding en later ook de kleding voor mijn kinderen. Tien jaar geleden ben ik daarmee gestopt, tot het voorjaar 2009. Een uitnodiging voor een groot feest in Wenen maakte dat ik de naaimachine weer onder uit de kast heb gehaald en aan de slag ging. In het voorjaar veel genaaid en het plezier van werken met stoffen weer teruggevonden.Begin september vroeg ik een huisgenoot wat haar hobby was en zij zei"Quilten". Het was alsof er een schakelaar werd omgedraaid "dat heb ik altijd willen doen". Dus dan begint het feest. Op Internet zoeken naar wat de mogelijkheden zijn en wat er allemaal gebeurd in de Quiltwereld. Wauw en dat was veel, heel veel. Ik wist echt niet hoe te beginnen. Zoeken naar een cursus die pastte in mijn agenda was niet zo eenvoudig. Of ze waren al begonnen, vol of pastte niet. Uiteindelijk ben ik begonnen bij Ada Hofmeijer http://www.quiltworkshop.nl/ in Houten . Een basiscursus waar alles handmatig wordt uitgevoerd. Malletjes maken met aan de achterkant schuurpapier, stof knippen, lijntjes trekken. handmatig in elkaar naaien etc

vrijdag 28 september 2012

Dagje Texel

 
Op 27 september 2012 ben ik met de groep collegas van mijn nieuwe werkgever een dagje naar Texel geweest. Prachtige Hollandse luchten en gelukkig droog. Op de fiets door het duinlandschap
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers